Friday, August 13, 2010

Kenangan Berbuka Berpuasa di Perlis

Alamak...tiba2 aku teringat kenangan berpuasa di Perlis.

Dulu..masa kat Perlis, aku, Bazil dgn Arep (Dua2 ni roommate masa kat kolej) akan ke Kuala Perlis untuk berbuka puasa. Kteorang dah pasang niat, setiap kali puasa kt sini, kite sume mesti berbuka kat Kuala Perlis at least sekali. hahaha..


aku, Arep, Bazil

Err..tak batal posekan.hehe



Calon2 Juara makan besar..haha


Makan ape?

Biasa la makanan kat Kuala Perlis tu.. ada ikan bakar, sotong goreng tepung, sotong sambal, ikan tiga rasa,kerang bakar, sayur campur, tomyam n macam2 lagi la. Kalo bab makan, memang kami bertiga juara! hehe

Minum ape?

Biasanya, kalo bab minum ni, ktorang akan order 2 jug air buah ( tembikai n fresh orange) dan tak lupa juga 1 jug air kosong. hehe


Masa untuk makannnn!~

Muka Arep yang tak sabar nak belasah sume makanan yang ada..

Hahaha..dengan dorang ni memang order makan untuk 6 orang. Tapi selalunya aku n Bazil yang dapat bertahan untuk melicinkan sume makanan yang ada. haha..

Walaupun fizikal aku tak sebesar dorang, tapi perut aku mampu bertanding dengan dorang ni. hehe

*Sebab tu la budak2 rumah sewa aku dulu panggil aku perut lembu... -_-

p/s: Rindu nak berpuasa di Perlis ^_^

1 comments:

i'm bazillshahmir nasri said...

haha.. asal gambar aku semua yg gemuk2???

Post a Comment