Thursday, May 12, 2011

Selamat Pengantin Baru Reyzuan!

Okay..Sekarang aku hendak kongsikan berita gembira pasal salah seorang sahabatku semasa aku bekerja di Ambank dahulu.Alhamdullilah beliau telah selamat diijabkabulkan dengan isterinya pada 30 April 2001.Tahniah bro!!

Reyzuan ni ibarat macam abang aku dah..macam-macam cerita dikongsikan. (Jgn risau abang, segala rahsiamu selamat.hehehe)

Ni antara gambar yang sempat dirakam...


Sampai je kami melantak dulu ^^

Pengantin yg sentiasa tersenyum :)
Peace!~ (or is it isteri no 2?? )
Selamat Pengantin Baru!!~
Okay..pastu masa untuk karok!

Lepas jumpa pengantin, kteorang terus cabut pergi menyanyi plak.hehehe..Secara tak langsung,ini adalah kali terakhir aku lepak dengan diaorang..........

p/s: ramai kawan dah start bertunang and berkahwin...aku muda lagi ^^

0 comments:

Post a Comment