Tuesday, July 28, 2009

Coffee Prince


28 Julai 2009 2.10 A.M



Aku seronok dan terhibur menonton cerita korea yang bertajuk 'Coffee Prince' ini. Walaupun cerita ini sudah 2 tahun diterbitkan, baru sekarang aku berpeluang menontonnya.

Argghh..pedulikan semua itu. Apa yang pasti aku hatiku terhibur di kala menonton drama korea ini yang sememangnya penuh dengan adegan- adegan romantis dan menyentuh jiwa.

p/s : thanx to Azmir yang jiwang (^_^)


13 comments:

jaCq said...

alolo...i pown baru jerr tengok tahun ni.. several months ago.. memang best and menyentuh perasaan!! lucu ada gak.. tapi still x leh lawan fav aq, my boss my hero... hehehe...

Wafiy said...

really..my boss my hero?? hmm x tgk lg .kne cr ni.haha

Ekyn said...

coffee prince mmg best!!

Wafiy said...

ye2 btol! :)

Azmir said...

woi apa ni libatkn nama aku!cover r ckit...jtuh r reputasi budak ganas y aku bwk selama ni.

Wafiy said...

ceh relax la..kenyataan dowh. haha

Azmir said...

kenyataan apanya?aku d paksa oleh ko tuk m'dpatkn suma cita2 korea 2...skunk ni apa pndangan msyarakat kat aku?aku t'aniaya tau x.

Wafiy said...

hahhaha poyo je~

jaCq said...

my boss my hero citer jepun!! aq pun kekadang terkonpius ngan citer jepun and korea..huhuhu

Wafiy said...

haha taw xpe.. i pn pelik :P
well its okei..plus due2 ngr pn cte die best

Sir Marcello said...

orang dah tengok lah...wawawawa

Aisyah AR said...

hhuuu...
watch it oredy...
cter dia blh lah....
hahaha!

Wafiy said...

haha thanx 4 d cmmnt :)

Post a Comment