Saturday, July 18, 2009

Ku lepaskannya

18 Julai 2009 4.24 A.M

Tanggal 16 Julai 2009 yang lalu merupakan tarikh aku melepaskannya..ku lepaskan jawatan Presiden Kelab Bismark. Perasaanku sebenarnya berbelah bahagi samada untuk meneruskannya ataupun untuk melepaskannya.

Dua tiga hari sebelum tarikh tersebut, aku banyak berfikir mengenai diriku. Aku cuba mencari jawapan yang dapat mengembirakan aku..keluargaku,rakan-rakanku, dan sesiapa sahaja yang mengenali diriku ini.Aku menjadi buntu,keliru dan kosong..bagaikan diriku ini dicampak ke sebuah pulau yang terbiar tanpa ditemani sesiapa.Tidurku terganggu, makanku tidak menentu tatkala memikirkan konflik dalamanku ini.

Namun, pada suatu malam, aku telah mengambil keputusan untuk melepaskannya. Ya aku yakin aku telah mengambil keputusan yang terbaik. Aku seolah-olah mendapat 'wake up call' pada malam yang dingin itu. Kesedaran inilah yang telah menyakinkan diriku ini bahawa ini adalah yang terbaik untuk diriku dan semua pihak yang berada disekeliling aku.

Oleh yang demikian,pada tarikh 16 Julai yang lalu, aku nekad untuk melepaskannya..

p/s : aku telah merangka semua aktiviti semester ini agar ianya dapat membantu pengurusan baru melaksanakannya . SELAMAT BERJAYA.

2 comments:

Anonymous said...

xpelah biar pengurusan baru yang uruskan...janji Bismark tak hanyut...

jaCq said...

alolo..sedey la pulak aq baca.. huhu

Post a Comment