Friday, November 13, 2009

Siti Sarah


BENCI SARAH!

MELUATNYA DENGAN SARAH!

MASUK NERAKA LA SARAH TU.

SARAH KEJAM!


Ni la antara comment2 para peminat setia cerita Nur Kasih yang dihamburkan kepada salah sorang watak dalam cerita ini dan tak lain tak bukan ialah Siti Sarah.

Bagi aku si Sarah @ Ummi Nazeera ni memang berjaya dalam membawakan wataknya. Tengok la betapa hebatnya lakonan dia sehinggakan ramai peminat drama ini bencikan dia. I salute u Sarah...hehe.

Episod minggu ni memang menarik dan ini membuatkan aku dan peminat setia drama ini tak sabar untuk menonton episod akan datang. Walaupun ramai yang dah tahu ending cerita ni (sinopsis kat internet) tapi aku rasa pasti ade sedikit twist dalam episod akan datang. Yela, mesti dorang (produksi drama ni) frust dapat tahu sinopsis cerita ni dah bocor dan sebab tu mereka kena la ubah sedikit jalan cerita ini.

Apa-apa pun kita tunggu dan lihat saja. Kalau tak silap aku Nur Kasih akan melabuhkan tirainya pada episod yang ke-26. Sekarang dah episod 24 so maknanya tinggal lagi 2 episod je lagi.

p/s: aku suka Nur Amina..hehe



5 comments:

azmiramin said...

tgg watak aku ngan edy bakal msk dlm episod pas ni...hahaha.

Abdul Wafiy said...

ciss..abes la rosak drama ni kalo korang masuk.hahahha

Sir Marcello said...

dua org tue bakal jadi penggans mumbai...dan salah seorang dapat adik dia...hahahaha

Abdul Wafiy said...

oooo..dorang ni la pengganas mumbai tu.x bole bla pengganas muke jambu..hahaha

zuana's dear diary said...

lorr jgn tgk dr sudut ngative... sarah tu kan budak2 lg dlm citer tuh... fikiran xmatang lgik... thats y watak dier mcm tuh... hmmm bgs r lakonan ummi nazeera.. caner tah dier blakon ngan remy.. remy kan bf dier.. tp dlm citer nie jdik suami org len...

Post a Comment