Sunday, June 28, 2009

Hari ini hari Ahad..

Ye hari ini mmg hari ahad..hari ini sku seperti kekeringan idea utk menulis sesuatu yg bole d kongsi bersame. Ape2 pn..aku nk ucapkn trime kaseh kt Zafran @ Sir Marcello yg tlg aku psl blog ni.Kalo tidak aku akn mengalami kebuntuan idea yg lg hebat.hahaha

Insyaallah i will be updating my latest story and share it with u guys. For tonight, i will be watching Smallville as usual. Then maybe go out with some friends and watch Confederations Cup Final. :)


Enjoy the holiday friends..

4 comments:

Sir Marcello said...

takpe...menulis nie tak leh dipaksa2...tulis jer apa yang terlintas di kotak pemikiran..biar cemuih orang membaca...janji itu dari hati ko sendiri...

p/s: lihat penggunaan bahasa utara ku kian baik...muhahaha

Wafiy said...

tu la..aku sedang mndalami ilmu mengarang ni.dh lame tggl since spm lg.hehe

p/s: ceh ko terer sket je dr aku..aku pn bole gak ckp utara.haha

Nazrul a.k.a Tibet said...

xpa2..aku bleh pantau cr ampa cakap utara..x betoi aku spank kat montot..jhahahah

Wafiy said...

haha

Post a Comment