Friday, June 26, 2009

selesai sudah intersesi....

Alhamdulillah intersesi dh abes..aku ade lbey kurang 2 mnggu utk bercuti. tp aku xtaw nk bwat ape sbnanye. ape yg ade dlm fikiran aku tu hanye nk relax..relax..n relax. nk cool down otak yg dh panas asek study je ni.hahaha....

Pape pn aku nk kne basuh kete aku tu.sian die dh lame x mandi. haa lupe kne servis skali. lame dh x servis kete aku tu. kang die majok mati aku.haha. pastu bilik aku pn nk kne kemas gak.start dr intersesi bilik aku agk 'tidak menarik'. Buku2 dan baju2 ibarat corak2 indah yg mghiasi blk aku ni. Jikalau mama aku terlihat situasi ini nescaya die akn bising dan bising dan bising sehingglah die melihat anak die mule bwat ape yg dsuruhnye :P i miss u mama!! kalo mama ade kt cni mst umah sewa aku ni bersih n kemas.hahahaha..

Next week bdk2 baru akn daftar masuk universiti. Aku x saba nk mengenali rakan2 baru aku ini.hehe.. dgr nye 3000 org akn daftar masuk. Agak ramai jumlah tu bagi aku..( sonok dowh mst ramai gurl 6t! haha). Aku harap ramai la bdk2 marketing yg daftar masuk 6t..bukan ape sejak akhir2 ni bdk2 marketing x ramai. X best dowh..kalo rmai baru meriah. :) pape pn kte tnggu nex wik.

Haa td fazley bgtaw aku yg result intersesi kuar nex wik gak..cuak dowh.ntah ape la aku dpt. Aku harap ape yg aku target akn tercapai la..( Zack..kalo okei aku blanje KFC weh! :P). Zack ni sian plak tgk die..mcm mane la bole jd cmtu.(dlm exam slip tulis amek QMT, tp g class n exam paper M.E).Tp cm klaka pn ade..hahahaha. Ble fikir2 balek..bdk umah aku la yg paling bnyk bwat msalah kt Pn Rozi..(n Dr Shaiful skali). Zack ngn slah daftar subject...dlu Edie result x ok. Azmir plak ngn masalh kewnangn..moto die lg tersadai kt masjid tu. Fandi pn..mcm2 da.hahaha. Sume ni bg aku kenangn dn pengajaran utk sume..:)

K la jam pn dh kol 2.30 a.m ni..nk tgk bola jap.>>brazil vs south africa.
aku harap brazil klh la..(hahaha aku frust spain klh smlm). tp yg pasti brazil mmg best.
prediction: brazil 3 s.africa 1. :)
okie dokie..njoy the game!

ps: aku rase ape aku tulis ni cm ntah pape je.hahaha ..aku budak baru blaja :) ciao~

0 comments:

Post a Comment