Friday, June 26, 2009

owh..Micheal Jackson dh meninggal.


Ble aku surf internet td, aku tbace brite psl MJ ni dh meninggal dunia.Tkjot gak..walaupn aku bkn la fans die, tp bg aku dis guy mmg slh satu ikon dlm dunia hburan. Mcm2 kesah psl die..ade yg buruk ade yg baek. Dr cite psl plastic surgery die smpai la kes meliwat kanak2 tu..pape je la. Setiap org ade kebaikan n kburukan die.

Haa psl MJ ni..ade org kate die Islam..btol ke?? ntah la..tp kalo btol makne nye kte dh khilangn sorang saudara baru la kn. Tp kalo x btol pn..x slh kalo kte skadar mengmbil tahu. (kisah kmatian die ni la).

K aku nk cntinue melayari internet since aku x taw nk bwat ape skang :)

2 comments:

Nazrul a.k.a Tibet said...

hahah..mr jacko dah tua la..zaman dia hit pun br kita dok kecik lg..xkisah la kalu dia mati punn..tp di mmg hebat

wafiy said...

tu la pasal..dats y aku x knl sgt die.haha

Post a Comment